pondelok 24. novembra 2008

Obezita a potravinová intolerancia

Trpíte nadváhou alebo máte obezitu? Nezaberajú vám klasické redukčné diéty? Máte pocit hladu napriek prijmu potravín? Nedokážete znížiť hmotnosť ani zvýšenou fyzickou aktivitou? Bolia vás kĺby a tkanivá tela? Máte pocit, že priberáte aj "zo vzduchu"? Cítite sa vyčerpane a bez energie? Nepomáhajú vám tabletky na schudnutie a ani redukčné kurzy? Máte pocit ospalosti a chronickej únavy? Ak aj trochu schudnete, vracia sa vám váha rýchlo späť?

Takéto prejavy sú typické pre potravinovú intoleranciu. Môže ísť o dosť bežnú laktózovú intoleranciu alebo aj o iný typ intolerancie, v horšom prípade o mnohonásobnú intoleranciu! V takom prípade vaše telo, napriek obezite, trpí podvýživou. Váš organizmus ide na deficit živín, lebo telo potraviny nevie správne rozložiť, a tak si ukladá tukové zásoby. Po zistení akou intoleranciou trpíte a nasadení eliminačnej stravy sa vaše problémy stratia. Prirodzene začnete strácať kilá, a to bez redukčnej diéty a liekov! Z tela sa vám postupne vyplaví nadbytočná tekutina a škodliviny, ktoré sa vám zhromaždili v kĺboch a tkanivách tela a spôsobili opuchy, bolesť a priberanie na váhe.

Týmto spôsobom som sama schudla 12 kg za tri mesiace - bez redukčnej diéty, hladu, liekov, zvýšenej fyzickej aktivity, a to iba formou eliminačnej diéty. Prečítajte si Môj príbeh .

Reklamné kampane na chudnutie a lekári, ktorí dobre nevedia ako funguje vaše telo, mnohokrát narobia viac zla ako dobra, keď vám naordinujú diétu a lieky, ktoré vás doslova môžu zraziť k zemi ako kedysi mňa. Pod vplyvom neodborných doporučení som pri snahe o redukciu hmotnosti konzumovala hlavne nízkotučné a nízkokalorické potraviny, napr. jogurty, syry, pila colu light s umelými sladidlami, kupovala celozrnný pšeničný chlieb, jedávala brokolicu a karfiol, kuracie mäso a jablká, atď. Nemohla som schudnúť a bolo mi čoraz horšie. Nič z toho však moje telo neprijíma ako potraviny a sama som tomu nechcela veriť, keď som sa túto informáciu dozvedela. V beznádeji a kvôli veľkým chronickým bolestiam a nespavosti som sa však "chytila slamky" a vynechala všetky tie potraviny, ktoré mi vyšli testom ako škodlivé. Účinok bol okamžitý. Pardadoxne som začala chudnúť napriek tomu, že som podstatne zvýšila príjem cukru, ale úplne som vylúčila sorbitol, sacharin a podobné umelé sladidlá, ktoré mi vyšli ako nežiadúce. Vylúčila som nátierkové maslá, syry a úplne všetky mliečne výrobky a s mierou som si dopriala domácu bravčovú masť a domáce nemliečne nátierky, vylúčila som pšeničný chlieb a začala som konzumovať ražný chlieb alebo kukuričné chlebíky. Colu light som prestala piť a nahradila som ju 100% džúsmi, minerálkami alebo čajom, hoci aj sladeným. Neuveriteľné, ale hmotnosť sa sama začala upravovať a bolesti sa stratili.
Peggy

Info: Potravinový test a eliminačná strava
potrintol@gmail.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára